Informācija par pasūtījuma statusu vienmēr ir tepat!

Vairs nebūs jādomā, kur pašlaik atrodas jums piegādājamā krava, vai kad jūs varat cerēt to saņemt! Piedāvājam rīku, ar kuru jebkurā laikā un vietā varat pārbaudīt, kur pašlaik atrodas automobilis ar jūsu pasūtītajām ROCKWOOL precēm.

Gadījumos, kad piegāde saistībā ar situāciju uz ceļa var kavēties vairāk par 1 stundu, jūs saņemsiet paziņojumu.

Kad automobilis ar kravu tuvosies izkraušanas vietai, jums par to tiks paziņots, nosūtot īsziņu un (vai) e-pasta ziņojumu (50 minūtes pirms ierašanās).

Pēc automobiļa izkraušanas galamērķī jūs saņemsiet piegādes apstiprinājumu ar precīzi norādītu automobiļa izkraušanas vietu.

Galvenās priekšrocības, ko „Track & Trace” sniedz SIA ROCKWOOL tirdzniecības pārstāvjiem:

  • iespēja reāllaikā izsekot automobili ar piegādājamo kravu;
  • iespēja pārsūtīt izsekošanas saiti ieinteresētajām personām, lai tās bez papildu autorizēšanās varētu pārbaudīt automobiļa atrašanās vietu;
  • ziņojumi, ko nosūta pa e-pastu vai ar īsziņu;
  • ziņojums par tuvojošos automobili ar kravu tiek nosūtīts pa e-pastu un īsziņā uz tālruni (50 minūtes pirms ierašanās);
  • paziņojums par kavēšanos tiek izveidots reāllaikā;
  • apstiprinājums par kravas piegādi tiek nosūtīts, tiklīdz krava ir piegādāta pasūtītājam un saņēmējam.

Kā nomainīt kontaktinformāciju?

Ja vēlaties nomainīt e-pasta adresi vai tālruņa numuru, uz kuru mēs sūtīsim paziņojumus par pasūtījumiem, lūdzam aizpildīt tālāk esošo veidlapu, ievadot derīgu e-pasta adresi vai tālruņa numuru.

Biežāk uzdotie jautājumi

Izplatīšana

Neesmu saņēmis(-usi) automobiļa izsekošanas saiti. Vai mans pasūtījums tiek izpildīts?

Diemžēl tehnisku iemeslu dēļ ne visas piegādes var izsekot. Ieteicams pārbaudīt pasūtījuma statusu „E-Shop”, kur jūs varat redzēt, kā tiek izpildīts Jūsu pasūtījums. Ja Jums ir vēl kādi jautājumi, lūdzam zvanīt uz Pasūtījumu izpildes nodaļu pa tālruni +3716 7032 585.

Ko darīt, ja esmu saņēmis(-usi) saiti e-pastā, tomēr, noklikšķinot uz tās, neredzu, kur atrodas automobilis, vai tā atrašanās vieta kartē netiek atjaunināta?

Ja, noklikšķinot uz pasūtījuma izsekošanas saites, Jūs nevarat redzēt, kur atrodas automobilis, iespējams, nav piekļuves mobilajam tīklam, un sistēma īslaicīgi nevar atrast automobili.

Ieteicams pārbaudīt pasūtījuma statusu internetveikalā „E-Shop”, kur varēsiet redzēt, kā tiek izpildīts Jūsu pasūtījums, un iegūt autovadītāja tālruņa numuru.

Ja Jums ir vēl kādi jautājumi, lūdzam zvanīt uz Pasūtījumu izpildes nodaļu.

Ko darīt, ja nevēlos saņemt ziņojumus vai vēlos, lai tos sūta uz citu e-pasta adresi / tālruņa numuru?

Sistēmā „Track & Trace” mēs elastīgi varam kontrolēt ziņojumu sūtīšanu un pēc Jūsu vēlēšanās atspējot šo pakalpojumu vai brīvi mainīt adresātus. Sazinieties ar mums, aizpildot veidlapu pasūtījumu izsekošanas lapā.

Ko nozīmē statuss „Kavējas”?

Statuss „Kavējas” nozīmē, ka pastāv risks, ka Jūsu pasūtītā krava netiks piegādāta noteiktajā laikā. Lūdzam sazināties ar Pasūtījumu izpildes nodaļu. Mēs pārbaudīsim Jūsu kravas piegādes beigu termiņu pēc apstiprinājuma numura. Pasūtījumu izpildes nodaļas kontaktinformāciju varat atrast kontaktu lapā.

Saņemtajā ziņojumā ir norādīts ekspedīcijas struktūrvienības tālruņa numurs. Kā sazināties ar autovadītāju?

Iesakām pārbaudīt sava pasūtījuma statusu internetveikalā „E-Shop”. Turklāt šajā platformā var atrast arī autovadītāja tālruņa numuru.
Ja Jums vēl nav pieslēgšanās vārda un paroles, lūdzam aizpildīt veidlapu pasūtījumu izsekošanas lapā.